Skip to content
- Sistemul de dopaj al meditaţiilor la matematică (2) – Deşteptarea Europa FM
- Sistemul de dopaj al meditaţiilor la matematică (1) – Punctul critic TVR1 (I)
- Minunatele numere de zi cu zi
- Un exemplu particular despre disfuncţionalitatea Săptamânii “Şcoala Altfel”
- Rezumat al matematicii şcolare (după 6 luni de pauză)
- Exemplu de activitate de “ziua lui π”
- La mulţi ani! de ziua lui π 2024
- Două milioane cinci sute de mii şi un leu
- Am pornit să colindăm, jingle unghi să colindăm
- Reduceri de Black Friday
- Discuţii metodice despre predarea prin problematizare pe baza cărţii lui Eugen Rusu
- 8 ani cu pentagonia.ro
- Durata percepută a zilelor săptămânii
- Alt banc din tren
- Un banc din tren
- Sătul de atâta …
- Cât face (-2) banane înmulţit cu (-2) banane?
- Despre excesul folosirii jargonului de specialitate (2)
- Despre excesul folosirii jargonului de specialitate (1)
- Trigonometria în vremea solstiţiului de vară
- Comutativitatea înmulţirii la Dorna, în Bucovina
- Prea devreme! – (5) Teme la interferenţa cu fizica
- Salariul cercetătorului şi aria cercului
- Prea devreme! – (4) Elemente de trigonometrie de liceu în gimnaziu
- Proporţionalitatea directă şi caleştile Regelui
- Arta de a nu face ore
- Demonstraţia mult aşteptată prin metoda triunghiurilor congruente
- CTP despre demonstrarea teoremei lui Pitagora prin trigonometrie
- Prea devreme! – (3) Centrul cercului înscris / circumscris
- Prea devreme! – (2) Formule generale până la n
- Prea devreme! – (1) Drepte coplanare la definirea paralelelor
- Ecuaţia de gradul doi în desenele animate
- Agresivitatea prin rigurozitate excesivă – analiza unui comentariu
- Reclamă la octaedrul regulat
- Bucuria rezultatului frumos
- Algebra şi curajul de a ieşi la tablă (Analiza unui banc – 2)
- Figurile geometriei (Analiza unui banc – 1)
- Un interviu memorabil cu Prof. Radu Gologan, 10 ian.2022
- Ziua Fibonacci – 23 noiembrie
- Discuţii pe baza unui interviu (2) – O concluzie cel puţin unilaterală
- Discuţii pe baza unui interviu (1) – Tu, ce fel de profesor eşti? (o clasificare interesantă a profesorilor)
- Mile pătrate contra kilometri pătraţi (o scurtă vizită la castelele din Scoţia)
- Omagiu lui Grigore Gheba (2)
- Fracţiile zecimale periodice (3) – Gânduri metodico didactice (inclusiv dilema cognitivă)
- Fracţiile zecimale periodice (2) – Gânduri metodico didactice (inclusiv dilema cognitivă)
- Fracţiile zecimale periodice (1) – Gânduri metodico didactice (inclusiv dilema cognitivă)
- 7 ani de pentagonia.ro – cine-ar fi crezut!?
- Conflictul cognitiv (dilema cognitivă) – O paradigmă diferită în predarea matematicii
- Starea matematicii şcolare (3) – Autorităţile naţionale şi politica şcolară matematică
- Starea matematicii şcolare (2) – Profesorii de matematică
- Starea matematicii şcolare (1) – Elevii şi familiile lor
- Starea matematicii şcolare (0) – Cine e de vină? Adevărul este undeva la mijloc?
- In Memoriam Anca Olariu Vasian
- Profesorul Hollinger ca inspiraţie pentru vindecarea predării matematicii (3)
- Fracţiile algebrice şi “experimentele” pe diferite generaţii (Programa de examen şi urmările acesteia)
- Matematica de groază!
- Happy 55th anniversary to me
- Ministrul Educaţiei, geometria vectorială şi renunţarea la semestre
- Despre alegerea demonstraţiei teoremei lui Pitagora pe CEAE/edupedu – O analiză (2)
- Despre alegerea demonstraţiei teoremei lui Pitagora pe CEAE/edupedu – O analiză (1)
- Profesorul Hollinger ca inspiraţie pentru o nouă lecţie (2) – Fracţiunile
- Teorema lui Pitagora – despre demonstrarea acesteia pe edupedu.ro
- Profesorul Hollinger ca inspiraţie pentru o nouă lecţie (1) – Împărţirea în cap
- Cea mai lungă pauză
- La mulţi ani de ziua lui π
- Şerpii încolăciţi
- Calendar dodecaedru 2022
- Fracţiile algebrice şi experimentele pe diferite generaţii (Programa de examen şi urmările acesteia)
- Cum învăţăm – (PS) Dar predarea noilor cunoştinţe unde se încadrează?
- Cum învăţăm – (4) Consolidarea memoriei prin somnul de după
- Cum învăţăm – (3) Feedback generat de erori
- Intraductibilul π
- Cum învăţăm – (2) Angajarea activă
- Cu matematicianul la pi-siholog
- Efectul ecranului asupra capacităţii de învăţare, cu scurte priviri asupra matematicii
- Cum învăţăm – (1) Atenţia
- După absolvire
- Cum învăţăm – Cele patru etape ale învăţării
- Tot mai puțini oameni educați și tot mai puțini oameni educabili
- De ziua mondială a profesorilor, 5 oct. 2021
- Şi netul râde de cei care nu înţeleg matematica
- Şase ani cu pentagonia.ro
- Conferinţă Birte Vestergaard (P.S.) – O analiză comparativă a metodelor de predare
- Mare brânză – mare π
- Conferinţă Birte Vestergaard (3) – O încercare de punere în practică
- Conferinţă Birte Vestergaard (2) – Aspecte suplimentare
- Conferinţă Birte Vestergaard (1) – Fişe de descoperire a matematicii în grupuri mici Kassel – 28 martie 2021
- Cu teorema lui Pitagora în vacanţă la greci
- Un ecou deosebit despre educaţia matematică
- Puterea numerelor negative –Marele roman al matematicii şi arta predării
- Geometria sintetica în clasa a 9-a – (3) Utilitatea practică a geometriei
- Geometria sintetica în clasa a 9-a – (2) Câteva argumente
- Geometria sintetica în clasa a 9-a – (1) Un semnal de alarmă
- Prezentare de carte: MARELE ROMAN AL MATEMATICII – MICKAËL LAUNAY
- Radu Gologan despre pentagonia.ro
- Situaţii numerice în cadrul teoremei lui Pitagora – o lecţie recapitulativă interesant structurată
- Lămpi pe bază de secţiuni conice
- Geometria ca proces
- Scrisoare către părinţii clasei a 8-a în urma simulării oficiale a EN
- Aruncarea cu zaruri din camion
- Birocraţia în şcoala românească –Exemplul 2: Evaluarea Naţională 2,4,6 în vremuri de pandemie
- Birocraţia în şcoala românească –Exemplul 1: Săptămâna “Şcoala altfel” în vremuri de pandemie
- Ziua lui Pi şi a lui Einstein
- Planimetria şi Stereometria – (*) Un ecou cu mulţumiri
- Construcţii geometrice în clasa a 6-a – (1) Elemente de bază
- Construcţii geometrice în clasa a 6-a – (2) Triunghiuri
- Predarea prin imagini
- Urs polar – urs cartezian
- Obligativitatea meditaţiilor pentru EN şi proiectul matex.xyz
- Scrisoare către părinţii clasei a 8-a în urma unei simulări pe clasă a EN
- Planimetria şi Stereometria – (8) O privire mai profundă asupra ariilor din clasa a 7-a
- Planimetria şi Stereometria – (7) Scurt istoric al studiului despre drepte şi plane
- Greutatea porcului pentru pretenţioşi
- Steaua sus răsare ca o taină mare
- Volumul cilindrului şi greutatea porcului la ignat
- Planimetria şi Stereometria – (6) Concluzii, cu trimitere la reforma de avarie
- Planimetria şi Stereometria – (5) Situaţia clasei a 8-a
- Planimetria şi Stereometria – (4) Teorema lui Pitagora şi planimetria în clasa a 7-a
- Planimetria şi Stereometria – (3) Embargoul din clasa a 6-a
- Planimetria şi Stereometria – (2) Primii paşi în clasa a 5-a
- Planimetria şi Stereometria – (1) Introducere şi context general
- Reforma de avarie (1)
- Predarea on-line “a la pentagonia” (4) – Păreri despre înregistrarea orelor în cazul predării prin problematizare în dialogul profesor-elev
- Vlad Ţepeş
- Predarea on-line “a la pentagonia” (3)
- Predarea on-line “a la pentagonia” (2)
- Dodecaedrul roman – un mister incomplet elucidat
- Predarea on-line “a la pentagonia” (1)
- Cinci ani de pentagonia.ro (ȋncă cinci ani de P3NT4GON1A)
- Poarta împărţirii lui 7 – Studiul grafic pe cercul de 9 cifre
- 02.02.2020 – Totuși, sfârşitul lumii?
- Unitățile de măsură, bată-le vina, Herr Physiklehrer Iohannis
- Ultima cifră la şirurile de numere – Studiul grafic pe cercul cu 10 cifre
- 80 de miliarde, adică 80 de mii de milioane
- Între 555 şi 777 – Pandemia la români
- Numerele prime (2-Bis): Ciurul lui Eratostene
- Educaţie prin matematică
- Orele astrale ale şcolii româneşti – Pandemia 2020
- EN 2020 în forma de avarie şi excluderea geometriei aritmetice
- Prezentare de carte: Pietro Greco – Povestea numărului π
- Rianda şi povestea ei (2)
- Rianda şi povestea ei (1)
- Trei probleme de geometrie în spaţiu (de “plictiseală” la vreme de pandemie)
- Numărul cercului (3) – Bonus: câte zecimale pentru π?
- Numărul cercului (2) – Deducerea practică a lui π din arie
- Numărul cercului (1) – Deducerea practică a lui π din perimetru
- Sisteme de ecuaţii – introducerea noţiunii în clasa a 7-a
- Teleşcoala şi profesorii de matematică
- Matematica la vreme de corona virus (2) – Abajur icosaedru (NOU!!!)
- Matematica la vreme de corona virus (1)
- Aritmetica de pandemie
- Matematica şcolară şi comportamentul în faţa extinderii Corona virusului
- La Mulţi Ani! de ziua lui π
- Despre “idioţenia” numită ARIA DISCULUI
- Ana are mere, pardon, Ana are pere!
- Simularea EN la clasa a 7-a
- Legea lui Campbell
- Prezentare de carte: Dăncilă & Dăncilă – Probleme de matematică ale copilăriei
- O problemă despre formatul A4
- Anunţ curs perfecţionare profesori matematică
- Anunţ angajare profesor matematică
- 0202.2020 – Sfârşitul lumii?
- PISA 2018 – O analiză a cifrelor
- Biziday despre starea şcolii româneşti (4)
- PISA-Trebuie să schimbăm practica de predare
- Biziday despre starea şcolii româneşti (3)
- PISA în discuţie în Piaţa Victoriei
- Biziday despre starea şcolii româneşti (2)
- Biziday despre starea şcolii româneşti (1)
- π – da’ unde este π?
- La Mulţi Ani! – 20-20
- Boris Kordemsky şi gicitoarea săptămânii în revista SPIEGEL
- π la Biziday (3)
- Steaua Domnului – o poveste geometrică de Crăciun
- PISA 2018 – un nou scandal cu matematica şcolară în prim-plan
- π la Biziday (2)
- Impresii din Germania (6) – Zaruri din corpuri platonice la München
- π la Biziday (1)
- π – vedeta incontestabilă a acestei toamne
- Impresii din Germania (5) – Filmul interior şi Ava Max pe autostradă
- Suma lui Gauss (3) – Lecţia la clasă
- Măriuca şi Florin Talpeş – Bitdefender – despre profesorii de matematică
- Pi?
- Observaţii la începutul anului 3 (după noua programă)
- Ce-nţeleg elevii noştri?
- Impresii din Germania (4) – Dodecaedul căţărător
- Impardonabil
- Supa lui Fibonacci
- Impresii din Germania (3) – Poză împreună cu numărul tetraedral 56
- Problemele de aritmetică în clasa a 5-a la doi ani de la reintroducerea în programa gimnazială şi caii din alaiul regelui
- Impresii din Germania (2) – Perlele elevilor după Der Spiegel
- O scurtă analiză la 4 ani de pentagonia.ro
- Coperţile cărţilor de matematică
- Impresii din Germania (1) – Salutări de la Gauss
- Programa PENTAGONIA (8) – Conţinuturi clasa a VIII-a
- Programa PENTAGONIA (7) – Conţinuturi clasa a VII-a
- Programa PENTAGONIA (6) – Conţinuturi clasa a VI-a
- Programa PENTAGONIA (5) – Conţinuturi clasa a V-a
- Programa PENTAGONIA (4) – Privire de ansamblu asupra conţinuturilor
- Programa PENTAGONIA (3) – Principii metodico-didactice
- Programa PENTAGONIA (2) – Competenţele
- Programa PENTAGONIA (1) – Domeniile de conţinut
- Mistica matematică: o metodă de fraierit oamenii
- Opening Mathematics – Deschiderea matematicii
- Art Deco cu Pitagora la Baia Mare
- Discuţii pe marginea interviului cu Radu Gologan – (II)
- Eva loveşte din nou (la nivelul cel mai înalt)
- Antiprisma
- La ce foloseşte matematica?
- Geometria! Bat-o vina!
- Profesorul ideal
- Matematica în VAMĂ – Pe de rost 643445523456433
- Selfie cu Gauss şi cu Weber
- Suma lui Gauss şi alegerile europarlamentare după CTP
- Scrisoare deschisă către profesori semnată de Radu Gologan
- Discuţii pe marginea interviului cu Radu Gologan – (I) Influenţa ecranului asupra învăţării matematicii
- Ecouri la Simularea EN din martie 2019 – Interviu cu Radu Gologan
- Suma lui Gauss şi alegerile europarlamentare după CTP
- Ecouri la Simularea EN din martie 2019 – Elevii nu pot sau nu vor?
- Almdudler – Salutări matematice din Austria
- SCRISOARE METODICĂ 2019 (IV)
- SCRISOARE METODICĂ 2019 (III)
- SCRISOARE METODICĂ 2019 (II)
- SCRISOARE METODICĂ 2019 (I)
- Sticla lui Klein la RENVERSANT în Bordeaux
- Teorema lui Pitagora şi tripletele de numere pitagoreice în clasa a 6-a
- Ziua lui pi – 14 martie 2019
- Hypo-tenuza
- Teorema lui Pitagora şi pătratele acesteia în clasa a 6-a
- Aflarea laturii necunoscute in triunghiul dreptunghic
- Teorema lui Pitagora şi Ciocolată Ritter Sport în clasa a 6-a
- Minutul de 1000 de euro şi matematica şcolară
- Numerele lui Fibonacci şi creanga de pin
- Numerele lui Fibonacci şi ananasul
- Iepuraşii lui Fibonacci
- Math Around Us – o scurtă prezentare
- Drăcuşorul cifrelor – o prezentare de carte
- Dodecaedrul lui Enrique
- La mulţi ani! 2019
- Număr prim de 912 cifre
- Pisica, masa şi canarul
- Calendar Dodecaedru 2019
- Probabilităţi în gimnaziu
- Unghiuri între degete
- O problemă de groază cu două fantome şi mult whiskey
- Rezultatul 1.000.000.000 (din ciclul Gândirea aritmetică vs. Gândirea algebrică)
- Principiul lui Arhimede în predarea matematicii
- Echerul geometric
- Introducerea noţiunii de grad pentru măsurarea unghiurilor şi a arcelor de cerc-(2)
- Matematica alternativă: 12 > 16
- Introducerea noţiunii de grad pentru măsurarea unghiurilor şi a arcelor de cerc – (1)
- Teorema lui Pitagora – Un simbol denaturat
- Matematica alternativă: 2 + 2 = 5!
- Econimie politică de clasa a V-a
- Matematica alternativă: cât fac 2 cu 2
- Suma unghiurilor exterioare
- Corpuri geometrice Art-Deco
- Moo-thematics
- OIM 2018 la Cluj – Ecouri despre organizare
- OIM 2018 la Cluj – O analiză a rezultatelor României
- Zero-uri monetare
- OIM 2018 la Cluj – Pe prima pagină
- OIM 2018 la Cluj – Ce înţelege lumea
- OIM 2018 la Cluj – Capitala mondială a matematicii
- Avertisment
- Simularea la EN-2018 din martie discutată la Avocatul Diavolului
- Calcul prescurtat in piscină
- Teorema lui Pitagora şi faianţa din baie
- Didactica matematicii 2018
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (PS)
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (VI)
- Problema care a împărţit România în două
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (V)
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (IV)
- Ziua lui Pi
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (III)
- Pinguinul, matematica şi traducătorii
- Despre temele de casă date copiilor
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (II)
- Piaţa imobiliară clujeană 4D
- Criteriul psihologic al intuiţiei în selectarea teoremelor de demonstrat – (I)
- La mulţi ani! 2018
- Profu’ de mate’ din Vancouver
- Steluţă pentagramă din ace de pin pentru Crăciun
- Apariţie editorială – 50 de idei de cunoscut în matematică
- Regula de trei simplă după Beethoven
- Prezentare de carte: Amir Alexander – Infinitezimal
- Charles Darwin despre matematică
- Cel mai mare divizor comun (cmmdc) – o propunere
- Divizorii unui număr – prezentarea unei ore deschise
- Un nou început
- De ziua educaţiei
- Marea schismă dintre ştiinţele exacte şi ştiinţele umaniste şi oglindirea acesteia în organizarea materiilor şcolare
- Despre subiectele date la examenul de EN
- Olimpicii !!! (OIM 2012)
- Îngrozită de matematică
- Compendiul, manualele şi profesorii
- Folosirea intuiţiei în noua programă de gimnaziu
- Intuiţia – alte aspecte
- Algoritmizare vs. Empirism – (1) Exemple aritmetice
- Jurnalul unei eleve de altădată
- Predarea intuitivă – alte aspecte şi exemple
- Câte piese are un puzzle de 100 de piese?
- Scrisoare către părinţi şi profesori prea ambiţioşi
- Corpuri geometrice din carton
- Predarea intuitivă – alte aspecte şi exemple
- Suma lui Gauss (2) – Povestea sumei de la 1 la 100
- Citate despre intuiţie
- Îmi meditez copilul – Karinthy Frigyes
- Reducere zero
- Radacina pătrată – faza aritmetică prin predare intuitivă
- Cum să predăm o lecţie astfel încât elevii să înţeleagă cât mai puţin (mic îndrumar de bulversat şi dezgustat elevii prin matematică)
- Matematica în Biblie – Suma lui Gauss (1)
- Prezentare de carte: George Pólya – Descoperirea în matematică
- Proporţionalitate şi asemănare – prima lecţie
- Arta predării intuitive a matematicii – Surse de inspiraţie
- Mulţimile de numere ℕ⊂ℤ⊂ℚ⊂ℝ
- Repetarea calendarului (3)
- Compararea fracţiilor ordinare – Un studiu al diferitelor metode
- Frumuseţea de cretă a matematicii
- Repetarea calendarului (2)
- Pi-day?
- În memoriam Solomon Marcus
- Analiza proiectului pentru programa de matematică din gimnaziu, (2) – analiza metodicii
- Repetarea calendarului (1)
- Repetarea calendarului
- Analiza proiectului pentru programa de matematică din gimnaziu, (1) – analiza conţinuturilor
- Consultarea naţională a proiectului pentru programa şcolară de matematică la clasele de gimaziu
- Minus cu minus fac plus
- Numerele prime (3): Aspecte metodico-didactice ale predării
- Predarea matematicii ca artă
- Numerele prime (2): Introducerea acestora
- Numerele prime (1): Gemenii calculatori
- La Mulţi Ani! 2017
- Amintiri din copilărie – Partea a III-a
- Amintiri din copilărie – Partea a II-a
- Amintiri din copilărie – Partea I
- Reforma de toamnă (3)
- Matematica zarului (6)
- Matematica zarului (5)
- OIM 2018 Cluj şi Conjectura lui Collatz
- OIM Cluj 2018 şi problema 6 din Australia
- Reforma de toamnă (2)
- Reforma de toamnă (1)
- Matematica zarului (4)
- Matematica zarului (3)
- Donald Trump şi numerele lui Fibonacci
- Cubul – Prima lecţie din clasa a VIII-a
- Matematica zarului (2)
- Matematica zarului (1)
- Churchill şi matematica
- Andrei Pleșu despre Neagu Djuvara la 100 de ani
- Mathematikerfest
- Matematica naivă în gimnaziu, exemple (4)
- Matematica naivă în liceu, exemple (3)
- Matematica naivă în liceu
- Vindecarea predării matematicii
- Temă, nu teamă în şcoli
- Matematica devreme
- Dialogul profesor – elev în rezolvarea unei probleme
- Dobânda și cerșetorul
- Oana Moraru – Mașina de creat slugi
- Teroarea matematicii
- Ordinea operaţiilor pe internet
- Antrenorul Român al olimpicilor SUA la matematică
- Mihai Maci – Schimbarea din interior a învăţământului românesc este imposibilă Analiza unui interviu acordat d-nei Codruţa Simina
- 100 de studenţi – Matematică distractivă în GM
- Matematica naivă, exemple (2)
- Matematica naivă, exemple (1)
- Matematica naivă
- Apostolos Doxiadis – Unchiul Petros şi Conjectura lui Goldbach
- Selfie cu material didactic
- Punctul 6 de la Evaluarea Naţională
- Conferinţă Detlef Hardorp
- Oana Moraru – Mașina de creat slugi
- Evaluarea naţională şi rolul matematicii
- Introducerea numerelor negative
- Leonardo da Vinci – “Amintiri din copilărie”
- Propuneri inovative de programă
- Legea pentru inocenţa copilăriei
- Omagiu lui Grigore Gheba (1)
- La ce foloseşte matematica în viaţa reală?
- 10 (zece)
- Happy Birthday to me!
- Reforma uitată
(o scurtă descriere) - 8 bile – Matematică distractivă în G.M.
- O problemă din Suedia
- Matematică de pe facebook: 5 sau 120?
- Finalul Geometriei în clasa a VIII-a (5)
- Finalul Geometriei în clasa a VIII-a (4)
- Matematică distractivă pe SCAM SCHOOL
- Finalul Geometriei în clasa a VIII-a (3)
- Geometria italiană
- Finalul Geometriei în clasa a VIII-a (2)
- Grupă de lucru – Florian Osswald & David Urieli (3)
- Maimuțele și educația
- Finalul Geometriei în clasa a VIII-a (1)
- Grupă de lucru – Florian Osswald & David Urieli (2)
- Solomon Marcus
- LA MULȚI ANI tuturor matematicienilor de ziua lui π! (Martie 14)
- Grupă de lucru – Florian Osswald & David Urieli (1)
- Impresii din Elveţia (2)
- Einstein despre educație
- Ordinea operaţiilor în clasele primare
- Un exerciţiu de vis
- Reforma uitată (partea a II-a)
- Reforma uitată (partea I)
- Reforma învăţământului în direct
- Fracţiile în dragoste
- Aniversarea de 1 an a două exerciţii speciale
- Gânduri interesante despre matematică
- Istoria unei descoperiri
- Împărţirea la zero în primar
- Compararea puterilor în clasa a V-a
- Din perlele comentatorilor TV
- La mulți ani! 2016
- Vârstele lui Petra
- Doi soţi
- Conferinţă Constanza Kaliks, Florian Osswald şi Oliver Conradt
- Matematicianul zgribulit
- Aniversarea de 10 ani a două probleme gemene cu unghiuri
- Conferinţă Claus-Peter Röh şi Florian Osswald
- Puterea cu exponent zero în clasa a V-a
- Un banc matematic cu trei specialişti
- Conferinţă David Urieli
- Prezentare de carte: Anii de aur ai cărților despre matematică
- Prezentare de carte: Eugen Rusu – Problematizare și probleme în matematica școlară
- Câţi de “i” ?
- Problema cu biscuitele
- Conferinţă Urs Dieter
- O problemă frumoasă cu suma unghiurilor în triunghi
- Conferinţă Oliver Conradt
- Radiografia unei probleme
- Conferinţă Peter Gallin
- Problemele matematicii
- Conferinţă Stephan Sigler
- Conferinţă Constanza Kaliks
- Impresii din Elveţia
- Val de aluzii matematice în muzică vara asta!
- Fracțiile la vechii egipteni
- Pentagonul și pentagrama
- Articole de metodică
- Corpurile platonice (perfecte)
- Prezentare de carte
- Editorial Pentagonia
- Congresul mondial al profesorilor de matematică Waldorf
- Cât e metru’ pătrat?
- Gândirea aritmetică vs. Gândirea algebrică
- Conferință Dr. H. Paschen
- Șirul lui Fibonacci în gimnaziu
- Arta predării matematicii
- De ce Pentagonia?